Veelgestelde vragen
Algemene vragen
ZIJN AL JULLIE PRODUCTEN ORIGINEEL?
Alleen 100% gloednieuwe en goederen die rechtstreeks door de fabrikant worden geleverd, worden vermeld op de website van budgetdeals.nl.
HOE KUNNEN JULLIE JE PRODUCTEN ZO SCHERP PRIJZEN?
Wij werken samen met verschillende internationale zaken en kopen gezamenlijk grote partijen refurbished goederen en mobiele accessoires in. Ook hebben wij geen fysieke winkel in een dure winkelstraat. Hierdoor hebben we lagere kosten en kunnen we u zo een zeer scherpe prijs bieden!
Levering en retourneren
NAAR WELKE LANDEN VERZENDEN JULLIE?
budgetdeals.nl levert producten aan Nederland, België,Frankrijk en streeft ernaar om binnen twee of drie werkdagen na het plaatsen van de bestelling te leveren.*
BETAAL IK VERZENDKOSTEN?
Wij hanteren geen verzendkosten bij de meeste producten tenzij dit aangegeven staat op de productpagina.
KAN IK LEVERING AANVRAGEN OP EEN ANDER ADRES DAN MIJN FACTURATIEADRES?
Ja, natuurlijk kan dat. Klik eenvoudig op het vakje “Afleveren op een ander adres” en vul de details in zodat we kunnen doorgaan met de verzending en levering van uw artikelen naar het adres dat door jou is opgegeven.
HOE WORDEN DE ARTIKELEN VERZONDEN?
Artikelen worden verzonden door PostNL of DHL. De overgrote meerderheid van de bijgehouden artikelen zal respectievelijk de volgende dag of binnen twee werkdagen aankomen, maar dit is geen gegarandeerde service de volgende dag.
HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?
De meeste producten die beschikbaar zijn via budgetdeals.nl worden verzonden op dezelfde werkdag dat de bestelling wordt geplaatst voor 17:00.
Het kan dat sommige producten een langere levertijd hebben en dat geven we netjes aan op de product pagina. Tenzij het product op voorraad is wordt dit uiteraard voor 17:00 besteld volgende werkdag geleverd.
Uiteraard krijg je direct een track & trace code per mail gestuurd.
Je kunt rechtstreeks contact met ons opnemen om de status van je bestelling te volgen op klantenservice@budgetdeals.nl
MIJN BESTELLING IS NOG NIET AANGEKOMEN
De overgrote meerderheid van de artikelen komt op tijd aan; er zijn echter af en toe vertragingen bij de verzending. Binnenlandse bestellingen zullen altijd binnen een paar dagen verschijnen, maar als je artikel na 7 werkdagen nog niet is aangekomen, stuur dan een e-mail naar klantenservice@budgetdeals.nl. We zullen een verloren in post-claim beginnen en u onmiddellijk een vervanging of terugbetaling verstrekken.
Bestellingen en kosten
KAN IK BESTELLEN ZONDER EEN ACCOUNT AAN TE MAKEN?
U kunt alleen als geregistreerde gebruiker een bestelling plaatsen bij budgetdeals.nl. Een account is dus noodzakelijk om onze transactie te beschermen en ervoor te zorgen dat deze voor beide partijen op de veiligst mogelijke manier wordt uitgevoerd. Houd er rekening mee dat het aanmaken van een account en deelname aan onze mailinglijst ervoor zorgt dat u in aanmerking komt voor het ontvangen van onze nieuwsbrieven en dat u altijd op de hoogte bent van het laatste nieuws uit de branche, modetrends en aanbiedingen plus exclusieve incentives voor abonnees. U kunt uw abonnement op elk moment annuleren door ons een e-mail te sturen op: klantenservice@budgetdeals.nl
WAT GEBEURT ER ALS IK GROTE BEDRAGEN WIL KOPEN?
Als u een bedrijfsevenement of andere bedrijfsgerelateerde activiteit moet ondersteunen of als u meer dan vijf artikelen tegelijk wilt kopen, neem dan rechtstreeks contact met ons op via klantenservice@budgetdeals.nl. We volgen speciale procedures voor de bovenstaande gevallen wanneer u in aanmerking komt voor speciale prijzen en verdere kortingen.
HOE KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?
U kunt betalen via iDeal, Bancontact, Sofort. Daarnaast is het ook mogelijk om de producten achter te betalen via ; Bilink, AfterPay.
IS HET VEILIG OM MIJN CREDITCARD IN UW WINKEL TE GEBRUIKEN?
Het is altijd veilig om te winkelen bij budgetdeals.nl. We gebruiken Shopify Payments en de meest vertrouwde betalingsprovider. We gaan zorgvuldig om met de gevoelige gegevens van onze klanten. We bewaren geen kaart- of andere betalingsgegevens, omdat we volledig voldoen aan de AVG.
HOE GEBRUIK IK EEN COUPONCODE?
Coupons worden u aangeboden om uw ervaring nog aangenamer te maken of om u te belonen voor herhalingsaankopen. Kies uw artikelen, ga verder met afrekenen en typ of kopieer/plak uw couponcode in het daarvoor bestemde veld. Dien uw bestelling in om het uiteindelijke bedrag te zien waarop uw promotiekorting is toegepast.
Product retourneren
KAN IK EEN PRODUCT RETOURNEREN DAT IK NIET HOUD?
Als het product bij ontvangst niet bevalt en het geruild moet worden, is het uiteraard mogelijk om dit te retourneren. Ook zonder te ruilen is het mogelijk een bestelling te retourneren.Echter hangen er voorwaarden aan zodat we de retours goed kunnen verwerken. Zie hieronder de voorwaarden:.Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
WANNEER WORD IK TERUGBETAALD?
Als klant heb je bij ons minimaal 14 dagen de tijd om je bestelling te
annuleren en het retour bij ons aan te melden. Vervolgens krijg je nog
minimaal 14 dagen om het product terug te sturen. Zodra je het retour
hebt aangemeld, zorgen wij ervoor dat je binnen maximaal 14 dagen het
volledige orderbedrag, inclusief de verzendkosten, teruggestort krijgt.
WAT ALS IK ARTIKELEN ONTVANG DIE IK NIET BESTELD HEB?
Mocht dit onwaarschijnlijke geval zich voordoen, dan adviseren wij je om rechtstreeks contact met ons op te nemen via klantenservice@budgetdeals.nl, onder vermelding van jouw bestelnummer. We zorgen ervoor dat je de artikelen die je oorspronkelijk hebt gekozen binnen 48 uur ontvangt.
WAT GEBEURT ER ALS IK EEN ARTIKEL WIL REPAREREN?
Alle producten van budgetdeals.nl worden geleverd met de originele fabrieksgarantie. Als een artikel gerepareerd moet worden dat binnen de oorspronkelijke garantieperiode valt, neem dan contact met ons op via klantenservice@budgetdeals.nl